Zapraszamy na 3 edycję Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF Warsaw 20-22 listopada 2025❗❗❗  

Dlaczego warto?

Podziel się

Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw - cała branża w sercu Warszawy

- projekt realizowany przez lidera rynku targowego Grupę MTP oraz Polską Izbę Turystyki, która jest najstarszym samorządem gospodarczym branży turystycznej

- synergia priorytetów oraz współpraca z najważniejszymi instytucjami i organizacjami branżowymi gwarantuje wysoki poziom merytoryczny

- podejmowane tematy będą dotyczyć najbardziej aktualnych tematów nurtujących branżę turystyczną

- naszym celem jest stworzenie największego eventu dla polskich i zagranicznych wystawców, oraz zbudowanie profesjonalnej platformy dla integracji środowiska branżowego

- dla specjalistów z branży turystycznej, oprócz interesującej oferty przygotowanej przez wystawców, planujemy spotkania biznesowe, konferencje, seminaria oraz szkolenia, które odbędą się w pierwsze dwa dni targowe

- trzeci dzień targowy będzie dostępny dla szerokiej publiczności, podczas której zwiedzający będą mogli liczyć na bogaty program wydarzeń o charakterze konsumenckim: prezentacje destynacji wakacyjnych i weekendowych, dostęp do najlepszej oferty indywidualnej, spotkania z podróżnikami, autorami książek turystycznych i krajoznawczych

- zapraszamy na trzydniowe święto turystyczne, które będzie doskonałą okazją do nawiązywania kontaktów, prowadzenia rozmów handlowych, promowania turystyki, jako sposobu spędzania wolnego czasu, walorów turystycznych konkretnych miejsc, regionów, krajów i wielu innych atrakcji

 

Kto już potwierdził swoją obecność?

Zapytaj o ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

W ofercie targów ITTF Warsaw dostępnych jest wiele wariantów stoisk – od pakietowych w systemie Octanorm, poprzez nowoczesne konstrukcje BeMatrix, aż po w pełni indywidualną zabudowę, dostosowaną do Państwa unikalnych potrzeb i oczekiwań.

Przygotowaniom do targów towarzyszy wielopłaszczyznowa kampania promocyjna, obejmująca m.in.:

  • prasę branżową,
  • Internet i serwisy informacyjne,
  • media społecznościowe – Facebook, LinkedIn, YouTube.

Dzięki temu skutecznie docieramy z informacją o targach oraz wystawcach do szerokiego grona profesjonalistów i potencjalnych klientów.

Dodatkowo oferujemy:

  • promocję nowości produktowych w naszych kanałach online – zarówno przed rozpoczęciem targów, jak i po ich zakończeniu,
  • wsparcie promocyjne niestandardowych działań prowadzonych na stoiskach i w strefach specjalnych – informujemy o nich w newsletterach, zapraszamy przedstawicieli prasy branżowej oraz komunikujemy na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

 

To idealna przestrzeń do nawiązywania kontaktów, promocji oferty i wymiany doświadczeń w dynamicznie rozwijającym się świecie turystyki. ITTF Warsaw to również świetna platforma dla start-upów i nowych projektów turystycznych, które pragną zaprezentować się szerokiej publiczności i nawiązać strategiczne partnerstwa.

 

Zapraszamy do aktywnego udziału w targach i wykorzystania pełni możliwości promocyjnych, jakie oferuje ITTF Warsaw - 20-22 listopada 2025

 

1. Poznanie nowych rynków i trendów turystycznych

Wydarzenie stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z najnowszymi trendami i innowacjami w branży turystycznej, co pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb współczesnych podróżników.

2. Rozbudowa sieci kontaktów biznesowych

Targi to idealne miejsce do nawiązania współpracy z przedstawicielami branży turystycznej, hotelarskiej, transportowej oraz innymi partnerami biznesowymi z różnych zakątków świata.

3. Promowanie lokalnych destynacji i produktów

Udział w targach daje możliwość promowania miejsc turystycznych, usług i produktów na międzynarodowej arenie, przyciągając turystów oraz inwestorów.

4. Wzrost konkurencyjności

Firmy turystyczne mogą zwiększyć swoją widoczność na rynku, poznać konkurencję i znaleźć nowe możliwości do rozwoju.

5. Dostęp do ekspertów i wiedzy branżowej

Targi to miejsce, gdzie odbywają się panele, prezentacje i warsztaty, które mogą dostarczyć cennych informacji na temat rozwoju branży turystycznej, marketingu i strategii sprzedaży.

6. Interakcja z profesjonalistami z całego świata

ITTF Warsaw przyciąga profesjonalistów branży, co daje unikalną okazję do bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami oraz partnerami.

7. Motywacja do innowacji i rozwoju

Poznanie nowych pomysłów oraz technologii pozwala na rozwój własnej oferty turystycznej oraz dostosowanie jej do zmieniających się potrzeb rynku.