Dlaczego warto?
Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw - cała branża w sercu Warszawy
- projekt realizowany przez lidera rynku targowego Grupę MTP oraz Polską Izbę Turystyki, która jest najstarszym samorządem gospodarczym branży turystycznej
- synergia priorytetów oraz współpraca z najważniejszymi instytucjami i organizacjami branżowymi gwarantuje wysoki poziom merytoryczny
- podejmowane tematy będą dotyczyć najbardziej aktualnych tematów nurtujących branżę turystyczną
- naszym celem jest stworzenie największego eventu dla polskich i zagranicznych wystawców, oraz zbudowanie profesjonalnej platformy dla integracji środowiska branżowego
- dla specjalistów z branży turystycznej, oprócz interesującej oferty przygotowanej przez wystawców, planujemy spotkania biznesowe, konferencje, seminaria oraz szkolenia, które odbędą się w pierwsze dwa dni targowe
- trzeci dzień targowy będzie dostępny dla szerokiej publiczności, podczas której zwiedzający będą mogli liczyć na bogaty program wydarzeń o charakterze konsumenckim: prezentacje destynacji wakacyjnych i weekendowych, dostęp do najlepszej oferty indywidualnej, spotkania z podróżnikami, autorami książek turystycznych i krajoznawczych
- zapraszamy na trzydniowe święto turystyczne, które będzie doskonałą okazją do nawiązywania kontaktów, prowadzenia rozmów handlowych, promowania turystyki, jako sposobu spędzania wolnego czasu, walorów turystycznych konkretnych miejsc, regionów, krajów i wielu innych atrakcji
Zapytaj o ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb
W ofercie targów ITTF Warsaw dostępnych jest wiele wariantów stoisk – od pakietowych w systemie Octanorm, poprzez nowoczesne konstrukcje BeMatrix, aż po w pełni indywidualną zabudowę, dostosowaną do Państwa unikalnych potrzeb i oczekiwań.
Przygotowaniom do targów towarzyszy wielopłaszczyznowa kampania promocyjna, obejmująca m.in.:
- prasę branżową,
- Internet i serwisy informacyjne,
- media społecznościowe – Facebook, LinkedIn, YouTube.
Dzięki temu skutecznie docieramy z informacją o targach oraz wystawcach do szerokiego grona profesjonalistów i potencjalnych klientów.
Dodatkowo oferujemy:
- promocję nowości produktowych w naszych kanałach online – zarówno przed rozpoczęciem targów, jak i po ich zakończeniu,
- wsparcie promocyjne niestandardowych działań prowadzonych na stoiskach i w strefach specjalnych – informujemy o nich w newsletterach, zapraszamy przedstawicieli prasy branżowej oraz komunikujemy na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.
To idealna przestrzeń do nawiązywania kontaktów, promocji oferty i wymiany doświadczeń w dynamicznie rozwijającym się świecie turystyki. ITTF Warsaw to również świetna platforma dla start-upów i nowych projektów turystycznych, które pragną zaprezentować się szerokiej publiczności i nawiązać strategiczne partnerstwa.

Zapraszamy do aktywnego udziału w targach i wykorzystania pełni możliwości promocyjnych, jakie oferuje ITTF Warsaw - 20-22 listopada 2025
1. Poznanie nowych rynków i trendów turystycznych
Wydarzenie stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z najnowszymi trendami i innowacjami w branży turystycznej, co pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb współczesnych podróżników.
2. Rozbudowa sieci kontaktów biznesowych
Targi to idealne miejsce do nawiązania współpracy z przedstawicielami branży turystycznej, hotelarskiej, transportowej oraz innymi partnerami biznesowymi z różnych zakątków świata.
3. Promowanie lokalnych destynacji i produktów
Udział w targach daje możliwość promowania miejsc turystycznych, usług i produktów na międzynarodowej arenie, przyciągając turystów oraz inwestorów.
4. Wzrost konkurencyjności
Firmy turystyczne mogą zwiększyć swoją widoczność na rynku, poznać konkurencję i znaleźć nowe możliwości do rozwoju.
5. Dostęp do ekspertów i wiedzy branżowej
Targi to miejsce, gdzie odbywają się panele, prezentacje i warsztaty, które mogą dostarczyć cennych informacji na temat rozwoju branży turystycznej, marketingu i strategii sprzedaży.
6. Interakcja z profesjonalistami z całego świata
ITTF Warsaw przyciąga profesjonalistów branży, co daje unikalną okazję do bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami oraz partnerami.
7. Motywacja do innowacji i rozwoju
Poznanie nowych pomysłów oraz technologii pozwala na rozwój własnej oferty turystycznej oraz dostosowanie jej do zmieniających się potrzeb rynku.