Zapraszamy na Międzynarodowe Targi Turystyczne w Warszawie 21-23 listopada 2024❗❗❗  

Program branżowy

Podziel się

Podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF Warsaw odbędą się konferencje, szkolenia, prezentacje i panele dyskusyjne przygotowanie przez naszych partnerów branżowych, wystawców i gości targowych.

ITTF WARSAW 2024 PROGRAM WYDARZEŃ

21 LISTOPADA 2024 (CZWARTEK)

DZIEŃ KLIENTA KORPORACYJNEGO

SALA GOETHEGO

11.00 – 12.15

UROCZYSTE OTWARCIE TARGÓW

12.45 – 13.45

Prezentacja Kraju Partnerskiego - Bułgaria

14.15 – 15.15

Odkryj uroki czarnomorskich gmin - Dyłgopoł, Prowadia i Dolni Cziflik

Biuro Podróży Franga Ltd.

SALA MIKOŁAJSKIEJ

10.30 – 11.30

Trendy w podróżach służbowych – panel dyskusyjny.

Panel omawiający obecne i przyszłe trendy w podróżach służbowych. Tematyka obejmuje zmiany w preferencjach podróżnych, wpływ technologii na organizację podróży oraz innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu wyjazdami służbowymi.

Prowadzenie: Paweł Rek - Dyrektor Generalny Amadeus Polska

11.45 – 12.45

Inteligentne decyzje zakupowe: wpływ AI na automatyzację i analitykę w podróżach służbowych.

Analiza wpływu AI na procesy zakupowe, w tym automatyzację, optymalizację i nowe możliwości analityczne. Dyskusja o tym, jak AI może pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji zakupowych i jakie są jej potencjalne pułapki.

Prowadzenie: Paweł Radoliński - Sekretarz Generalny Polskiej Izby Turystyki

13.00 – 14.00

Wpływ wyboru dostawców na neutralność węglową podróży służbowych. Jak polityka zrównoważonego rozwoju wpływa na zarządzanie podróżami służbowymi.

Dyskusja na temat kryteriów i strategii wyboru dostawców, które pomogą firmom osiągnąć cele związane z neutralnością węglową i redukcją śladu węglowego. Panel poruszy także kwestie związane z odpowiedzialnym zarządzaniem łańcuchem dostaw.

Prowadzenie: Marzena German Ekspert ds. Komunikacji Zewnętrznej i Obsługi Medialnej Wakacje.pl

14.15 – 15.15

Dynamiczne pakietowanie – nowa era personalizacji

Dynamiczne pakietowanie ofert staje się kluczowym trendem w branży turystycznej, umożliwiając firmom tworzenie spersonalizowanych pakietów wakacyjnych w czasie rzeczywistym, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i preferencji podróżnych. Panel dyskusyjny skupi się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych umożliwiających dynamiczne pakietowanie, korzyściach płynących z jego wdrożenia oraz wyzwaniach, jakie niesie ze sobą ten model.

Prowadzenie: Marzena Markowska - Redaktor Naczelna Waszej Turystyki

15.30 – 16.30

Wybór agenta podróży służbowych przez organizacje budżetowe

Omówienie kryteriów oceny ofert zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zasady współpracy z agentem, a także metody monitorowania cen biletów i hoteli przy użyciu systemów rezerwacyjnych. Celem dyskusji będzie znalezienie rozwiązań zapewniających organizacjom budżetowym transparentność, kontrolę nad cenami oraz zabezpieczenie przed nieuzasadnionymi zmianami, aby skutecznie zarządzać kosztami podróży.

Prowadzenie: Bogdan Wieczorek - Prezes Zarządu Supertour Lufthansa City Center

SALA KISIELEWSKIEGO

14.00 – 18.00

Seminarium Langkawi i warsztaty B2B z malezyjskimi właścicielami produktów

Langkawi Development Authority (LADA)

 

22 LISTOPADA 2024 (PIĄTEK)

DZIEŃ TOUROPERATORA

SALA GOETHEGO

10.30 – 11.30

Twoje kolejne miejsce na wakacje…

Marzysz o egzotycznej przygodzie w sercu Azji Południowo-Wschodniej? Malezja, z jej pięknymi plażami, dżunglami, niezwykłą różnorodnością fauny i flory i wielokulturowym społeczeństwem, jest doskonałym celem podróży. Bogata historia kulturalna, piękne zabytki, rajskie wysepki Perhentian, plantacje herbaty, kolonialny Penang i wieże Petronas w Kuala Lumpur oraz fascynujący styl życia mieszkańców przyciągają wielu turystów z całego świata. Zapraszamy w podróż  do krainy marzeń.

Malaysia Tourism Promotion Board              

12.00 – 14.30

Konkurs Młody Rezydent

Rezydenci turystyczni opiekują się klientami biur podróży, którzy spędzają wakacje w najpiękniejszych miejscach na świecie. Odbierają z lotniska, prowadzą spotkania informacyjne i dyżury hotelowe, pomagają w różnych sytuacjach, aby turyści czuli się komfortowo i bezpiecznie podczas całego pobytu.

Zapraszamy na spotkanie na temat zawodu rezydenta turystycznego, które poprowadzi firma szkoleniowa Kadry Turystyki.  Spotkanie będzie połączone z konkursem „Młody rezydent turystyczny”, do którego mogli zgłaszać się uczniowie klas patronackich Kadr Turystyki, uczący się na kierunku technik organizacji turystyki. Uczniowie wezmą udział w quizie wiedzy na temat profesji rezydenta turystycznego.

Uczestnicy wydarzenia będą także mogli wziąć udział w rekrutacji na stanowisko rezydenta turystycznego prowadzonej przez biuro podróży Coral Travel Poland.

Kadry Turystyki Radosław Szafranowicz- Małozięć

SALA MIKOŁAJSKIEJ

10.30 – 11.30

Transformacja Podatkowa: KSeF i kluczowe zmiany dla branży turystycznej.

Panel, który przybliży kluczowe zmiany podatkowe i wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) istotne dla branży turystycznej. Eksperci omówią wymagania KSeF, potencjalne korzyści i wyzwania, a także nowe obowiązki podatkowe. Dowiesz się, jak przygotować infrastrukturę IT oraz strategię adaptacji, by zwiększyć efektywność i zgodność z regulacjami. Panel zakończy sesja Q&A, podczas której uczestnicy będą mogli rozwiać swoje wątpliwości i zasięgnąć opinii specjalistów.

Prowadzenie: Justyna Zając - radca prawny, doradca podatkowy, Prezes Zarządu Małopolskiego Instytutu Studiów Podatkowych

11.45 - 14.00

Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa turystów podczas wypoczynku na terenie Polski. Konferencja podsumowująca projekt PIT współfinansowany przez Ministerstwo Sportu            i Turystyki

2 panele:

Organizacja wypoczynku dla Dzieci i Młodzieży (1h)

Ustawa Lex Kamilek i nowe obowiązki dla hoteli (1 h)

14.15 - 15.15

Nowoczesne technologie w służbie touroperatora i agenta turystycznego.

Dyskusja o nowoczesnych technologiach, które wspierają touroperatorów i agentów turystycznych. Omówione zostaną narzędzia, takie jak sztuczna inteligencja, platformy rezerwacyjne i analiza danych, które usprawniają procesy, personalizują oferty oraz zwiększają efektywność. Szczególny nacisk położony będzie na technologie ułatwiające pracę agentów, jak automatyzacja obsługi klienta i zarządzanie sprzedażą.

Prowadzenie: Sebastian Nasiłowski - Członek Zarządu Polskiej Izby Turystyki, Prezes Zarządu Tourist Polska

SALA RUDNIEWA

10.30 - 11.30

Współpraca między edukacją a biznesem w branży turystycznej i hotelarskiej jako kluczowy element przygotowania uczniów do wejścia na rynek pracy.

Akademia Rainbow może się poszczycić udaną współpracą z polskimi szkołami i uczelniami, które mogą stanowić inspirację dla dalszych działań. Stwarza to możliwości lepszego dostosowania programu nauczania do rzeczywistych potrzeb rynku i oczekiwań pracodawców.

Akademia Rainbow

12.00 – 15.00

Dobre praktyki wiejskiej turystyki

Uroczyste podsumowanie ogólnopolskiego konkursu „Kwatery z pasją”

Prezentacja laureatów i wręczenie nagród

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

15.30 – 17.00

Floty i sloty - czy biura podróży będą miały czym wozić klientów? Współpraca touroperatorów, linii lotniczych i lotnisk w czasie rosnącego popytu – panel dyskusyjny.

W panelu wezmą udział przedstawiciele biur podróży, linii lotniczych i portów lotniczych. Tematem będzie współpraca touroperatorów i przewoźników w obliczu rosnącego zapotrzebowania na loty, przy ograniczeniach przepustowości (sloty) i wyzwaniach infrastrukturalnych (floty). Eksperci pochylą się nad sytuacją na rynku lotniczym i jego styku ze światem podróży zorganizowanych, a także potencjału lotnisk regionalnych i przygotowania infrastruktury lotniskowej w kontekście planowanej przebudowy Okęcia przed otwarciem CPK.

Prowadzenie: Filip Frydrykiewicz redaktor portalu Turystyka.rp.pl

Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian programu.